×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر


به گزارش اقتدار لرستان،عبدالمجید کشوری، در مراسم وداع با شهید گمنام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای استان لرستان و شهدای امنیت اظهارداشت: حوادث اخیر در کشور و استان در شان مردم، جوانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستند.

مدیرکل سازمان زندان های استان لرستان با اشاره به اینکه در این اغتشاشات عده ای اسیر دست غول رسانه ای بیگانه قرار می گیرند و عده ای با برنامه در راستای اهداف دشمن قدم برمی دارند، عنوان کرد: حساب این افراد از اغتشاشگران جدا است و جوانان ما نباید فریب دشمنان را بخورند.

وی خاطرنشان کرد: تعرض و چنگ انداختن به قانون توسط هر شخصی در هیچ جای دنیا قابل قبول نیست و با کسانی که به پیکره پرتلاش و مردمی نیروی انتظامی می تازند و معترض به عملکرد نیروی انتظامی هستند، برخورد می شود.

کشوری با اشاره به اینکه این امنیت نتیجه خون شهدا است، گفت: شهدا جان خود را تقدیم انقلاب کردند تا امروز همه ما در امنیت زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه های این کشور هستند و چرخ آینده باید به دست این جوانان بچرخد، تصریح کرد: جوانان باید هوشیار باشند و فریب توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای را نخورند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.