×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سمیرا حسن زاده

شهردار خرم‌آباد در این باردید در خصوص پروژه خیابان خایدالو گفت: پروژه خیابان خایدالو حدود ۲۰ سال است که به همین وضعیت وجود دارد .
سعید فتوحی افزود: این پروژه یک جاده کمربندی است که می‌تواند در بحث ترافیک تاثیر داشته باشد .
فتوحی بیان کرد: کار تکمیلی این پروژه را شروع کرده‌ایم و پیمانکار در حال کار می باشد و قرار است این پروژه از اعتبارات جاری شهرداری به بهره برداری برسد .
وی بیان کرد: ۷۵۰ متر طول و ۴۵ متر عرض پروژه می باشد که ۲۵ هزار مترمکعب سنگ‌کاری دارد که از این میزان ۲۰ هزار متر آن انجام شده است .

شهردار خرم آباد عنوان کرد :۶هزار متر جدول کاری دارد که به میزان یک هزار متر آن صورت گرفته است.
وی بیان کرد رویکرد شهرداری کار زیرساختی است و این خیابان بیش از ۲ میلیارد تومان قرارداد بستم که ۷ میلیارد تومان هزینه آسفالت و زیرساختی دارد که بر عهده شهرداری می باشد .

بام خاطره مکانی دلنشین برای مردم پشت بازار و درب دلاکان
شهردار خرم‌آباد گفت : پروژه بام خاطره نزدیک ۱۰۰هکتار است که راهی شکافتی پروژه تمام شده است و اکنون در حال انجام کارهای عمرانی و ابنه ای هستیم .
فتوحی افزود: در فاز اول نزدیک به ۷ میلیارد تومان با پیمانکار قرارداد بسته‌ایم و قرار است هفته آینده ساخت برکه این بام شروع شود.
وی با اشاره به اینکه آب بام خاطره از سراب دارایی منتقل شده است بیان کرد : کاشت درخت که قرار است در اینجا صورت بگیرد به صورت قطره ای و علمی انجام می‌گیرد .
وی اظهار کرد: مزیتی که بام خاطره نسبت به بام شهر و بام پاگرد دارد این است که در فصل تابستان زود سایه می‌گیرد و مکانی خنک و دلنشین برای مردم پشت بازار و درب دلاکان می‌باشد .
شهردارخرم آباد با اشاره به اینکه بهره برداری از این بام یک فضای گردشی به شهراضافه می‌کند افزود: هزینه این پروژه از اعتبارات جاری است و فاز نخست این پروژه پایان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
فتوحی بیان کرد: مشکل برق و آب این پروژه حل شده است و بعد از آسفالت آماده هستیم که از سرمایه‌گذار برای استفاده از فضا و ظرفیت‌ها استفاده نماییم و بتوانیم گردشگر را جذب نماییم.

اختلافات بین سازمان میراث فرهنگی و ارتش بر ضرر مردم می باشد
شهردار خرم آباد در خصوص پارک هفت هکتاری گفتگو در پادگان ۰۷ ارتش گفت : این پروژه توسط شهرداری طراحی و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای فاز اول تامین اعتبار شده است .
فتوحی افزود:در این خصوص اختلافات بین سازمان میراث فرهنگی و ارتش وجود دارد که این اختلافات بر ضرر مردم می باشد .
وی بیان کرد :حدود یک هزار و ۷۰۰ سرویس نخاله برداری در این مکان صورت گرفته است
فتوحی عنوان کرد :۱۰ ساختمان میراثی در این فضا وجود دارند که شهرداری تعامل دارد یک فضای فرهنگی تفریحی را برای مردم ایجاد نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.