×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتدار لرستان _ صبح روز پنج شنبه چهاردهم تیر ماه _ معاون امور استان های ستاد مردمی دکتر پزشکیان با اعلام این خبر اظهار کرد: به دستور مستقیم دکتر پزشکیان چند استان از جمله لرستان و خوزستان در دستور کار قرار گرفت.
« فریدون بابایی اقدم» خاطرنشان کرد: روز گذشته در اهواز بودیم و بر همین اساس نیز از ۱۱ محله خرم آباد بازدید کردیم.
وی ادامه داد: برای دکتر پزشکیان مهم است که ۱۵ تا ۲۰ میلیون حاشیه نشین شرایط مناسبی در محلات سکونت شان در کشور، ندارند.
وی تصریح کرد: در همین راستا اقداماتی از قبیل اعطای سند به حاشیه نشینان برای بهسازی مناطق و …در چند استان به صورت ویژه در دستور بازدید قرار گرفته است.


بابایی اقدم خاطرنشان کرد: برنامه دکتر پزشکیان در این زمینه ادامه اقدامات قانونی بند ک تبصره ۱۱ بودجه ۱۴۰۱ و بند میم تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲ مبنی بر اینکه اعیانهایی که سال ۱۳۹۴ به قبل ساخته شدند، می باشد که تلاش می کنیم به همه آنها سند بدهیم.
وی ادامه داد: دادن سند به حاشیه نشینان برای توانمندسازی و اصلاح بافتها و نوسازی بافتها اقدام بسیار موثری است که فضای امید در جامعه ایجاد می کند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این کار را انجام بدهیم و مطمینا اگر دکتر پزشکیان انتخاب شوند این کار را حتما ادامه خواهد داد.
معاون امور استان های ستادهای مردمی دکتر پزشکیان یادآور شد:کسانی که بحث از نابرابری و بی عدالتی و تبعیض می کنند، تخصیصی برای این امر نداشته اند.
بابایی اقدم گفت: همه مشکلات ساکنین مناطقی که توپوگرافی تپه آب و پای کوهی دارند و امکان سکونت ندارند،به سمع و نظر دکتر پزشکیان می رسد مفید فایده باشد.
وی افزود: در بودجه سال۱۴۰۱و ۱۴۰۲ این مهم را حذف کردند که این امر نمونه بارز بی عدالتی و تبعیض است.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم صدور سند و سپس بازآفرینی و ساخت مسکن در مناطق حاشیه نشین و حتی جابجایی مسکن، با جدیت در دولت دکتر پزشکیان انجام گیرد.
وی ادامه داد: ما دغدغه ها و مطالبات مردم را باید بشنویم و برای چهار سال آینده از آن برای مردم کمک کنیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.