×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار یحیی الهی افزود:ما شهیدان رسانه را الگوی خود قرار می دهیم و ما مرهون خون شهدا و خون شهیدان رسانه هستیم و آنچه الان می‌بینند و به تصویر کشیده میشه حاصل قلم اصحاب رسانه است .

وی اظهار کرد:مظلومیت ملت در برابر تهاجم بیگانگان که به دنیا نشان داده شده نشانه زحمت اصحاب رسانه است و این رسانه بود که دفاع مقدس را به تحلیل درآوردند و ضبط و ثبت کرده اند .

سردار الهی گفت:شهدایی که در بحث امنیت و بسیج جان خود را فدای دستاوردهای انقلاب و مسیر شهدا تقدیم کرده اند در واقع راه شهدا را ادامه داده اند .

وی بیان کرد :حضور رسانه در این همایش باعث شده که نیروی انتظامی مدیون محبت و الطاف رسانه باشند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: در این زمان که جنگ بین کشورها جنگ نرم می باشد، رسانه و خبرنگاران مسئولیت سنگین و خطیری را بر عهده دارند .

وی بیان کرد:لرستان استان شهید پروری است و شهدای زیادی در درون مملکت و در مدافع حرمین داشته ایم و با اهدای خون خود امانت دار خون شهدا هستند.

سردار الهی اظهار کرد:شهدا سند افتخار مملکت هستند و از برکت خون شهدا ما تکلیف داریم که پاسدار این خون شهدا باشیم .

وی با اشاره به اینکه جنگ اکنون، جنگ رسانه و تهاجم فرهنگی است گفت:رسانه ها باید کمک کنند و رسالت خود را انجام بدهند و تکلیفی که برعهده دارند از جمله فتنه این چند روز که عفاف و حجاب را نشانه قرار داده بود روشن سازی و آگاه سازی را در راس رسالت خود قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.