×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سمیرا حسن زاده مقدم

به گزارش اقتدار لرستان ، وحید والی زاده مرادی _شامگاه دوازدهم تیر_در مراسم تجلیل از قهرمانان،مربیان و داوران آکادمی و رستاخیز در عرصه های ملی و بین المللی که با همکاری سازمان مردم نهاد سرای امید کاسیت و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد افزود :در حوزه جوانان همچون حوزه ورزش و هیات های ورزشی سعی کرده ایم دورهمی برای جوانان برگزار نمایم و با اجرای برنامه های شاد امیدوارم یک شب خوبی داشته باشند .

وی اظهار کرد : اقدامات خوبی اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری در چهار معاونت خود برنامه ریزی کرده است که امشب این برنامه با تدابیر معاونت جوانان و با کمک آکادمی رستاخیز برگزار شده است .

والی زاده مرادی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش نیازمند کار علمی و تخصصی هستیم اظهار کرد : با تشکیل ستاد آمایش سرزمینی از قهرمانان ، پیشکسوتان و پهلوانان دعوت کرده ایم و به نتایج خیلی خوبی رسیده ایم .

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان به یکی از نتایج ستاد آمایش اشاره نمود و بیان کرد : یکی از دلایل اینکه در رشته های انفرادی موفق بوده ایم داشتن اسپانسر بوده است که اکنون با وجود اسپانسر برای ورزش های تیمی شاهد موفقیت تیم خیبر خرم آباد و صعود این تیم به لیگ برتر شده ایم .

والی زاده مرادی در بخش دیگری از سخنان خود  به جاده سلامت بام شهر اشاره نمود و افزود: پیگیر هستیم که جاده بام شهر را ایجاد نمایم و به زودی این عملیات استارت خواهد خورد و نوید می دهیم در کنار ورزش پهلوانی و قهرمانی پیگیر امورات سلامت خانواده باشیم .

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان  با اشاره به نزدیک بودن به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد : امیدواریم جوانان در روز جمعه پای صندوق رای حاضر شوند و در سرنوشت خود سهم باشند.

والی زاده مرادی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس اولین بار است در لرستان در کمیسیون های خاصی حاضر شده اند بیان کرد : باعث خوشحالی است که همه نه نماینده استان در هشت کمیسیون حضور دارند که این نشان دهنده ایجاد تغییر در استان می باشد .

وی گفت : هاشمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کردند که پیگیری های ویژه ای در حوزه ورزش و جوانان انجام خواهند داد و امیدواریم اعتبارات خوبی در حوزه جوانان و سمن ها دریافت شود .

انتهای پیام /

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.