×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 2 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اکبر بابایی مفرد

به گزارش اقتدار لرستان ، احسان یاوری_ عصر روز جمعه هشتم تیر_ ضمن قدردانی حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: افرادی که تاکنون نسبت به ثبت رای خود اقدام نکرده‌اند برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعات پایانی رای گیری هر چه سریع‌تر به شعب اخذ رای مراجعه نمایند.

وی یادآور شد: برآورد ما این است با توجه به گرمای هوا مردم در ساعات پایانی رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه نمایند لذا تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه مهلت قانونی رای‌گیری ۱۰ ساعت اعلام شده، تصریح کرد: امکان تمدید زمان انتخابات وجود دارد و براساس قانون، وزیر کشور این اختیار را دارد که ساعت انتخابات را تمدید نماید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آمار که به صورت رسمی و فقط از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود و رسمیت دارد، با منتشرکنندگان آمار غیر واقعی برخورد می‌شود.

یاوری با بیان اینکه از رسانه‌ها می‌خواهیم به جهت حفظ آرامش روانی مردم از انتشار آمار غیر واقعی خودداری نمایند، گفت: به هیچ عنوان آماری از شعب روستایی و سیار اعلام نشده است و به فرمانداران تاکید شده تا پایان زمان قانونی اخذ رای هیچ آماری را منتشر نکنند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اظهار کرد: براساس قانون هر کاندیدایی که نصف به علاوه یک رای از آرای ماخوذه را کسب نماید به عنوان رئیس جمهور منتخب معرفی می‌شود و در صورتی که هیچ کدام از کاندیدها به این حد نصاب نرسند دو نفر از کاندیدها به دور بعد راه پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود شاهد مشارکت مطلوبی در انتخابات باشیم، تصریح کرد: حدود ۲۰ اطلاعیه از ستاد انتخابات کشور منتشر شده و انتظار می‌رود مردم به این اطلاعیه توجه نمایند.
انتهای پیام /

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.