×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 24 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی با اشاره به وجود جوانان خوشفکر و متعهد لرستانی که علاقه مند به شغل شریف معلمی هستند تصریح کرد:امیدواریم سهمیه استخدامی لرستان در دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ افزایش یابد ؛ چرا که جذب نیروی انسانی توانمند و باانگیزه در دستگاه تعلیم و تربیت یک ضرورت است.

دکتر محمودوند در خصوص فضاهای آموزشی استان لرستان اظهار داشت:فضاهای آموزشی لرستان قبل از سیل نیز مشکلات فراوانی داشتند که متاسفانه سیل سال گذشته کمبودها و مشکلات این حوزه را دوچندان کرد؛لذا انتظار می رود سازمان نوسازی مدارس کشور، بهسازی مدارس تعمیری و بازسازی مدارس تخریبی را با جدیت پیگیری کند.

دکتر محمودوند با اشاره اینکه شبکه شاد با وجود برخی نواقص، کاری نو و خلاقانه است که توانسته در شرایط همه گیری بیماری کرونا مانع تعطیلی آموزش شود تاکید کرد : در برخی از مناطق لرستان با مشکل دسترسی به اینترنت روبه رو هستیم و برخی خانواده ها نیز توان تهیه گوشی هوشمند،تبلت و… را ندارند که ضرورت دارد آموزش و پرورش برای برقراری عدالت آموزشی، نیازها و محدودیت های این عزیزان را مدنظر قرار دهد تا دانش آموزی بخاطر نبود امکانات از تحصیل بازنماند.

دکتر محمودوند در ادامه با ذکر برخی از مشکلات معلمان حق التدریس،نهضت، غیردولتی و نیروهای شرکتی خاطرنشان کرد : امیدواریم وزارت آموزش و پرورش در چهارچوب قانون و با رعایت شان این عزیزان نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام نماید.

دکتر محمودوند ضمن اشاره به قداست و منزلت والای معلمی عنوان داشت : متاسفانه معلمان گرانقدر این سرزمین با مشکلات اقتصادی و معیشتی عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند؛بنده در زمان انتخابات به معلمان قول داده ام که از تمام توانم برای حمایت از حقوق آنان بهره گیرم و در اینجا نیز خدمت شما عرض می کنم که از هر طرح و برنامه دولت که در جهت بهبود معیشت معلمان باشد تمام قد حمایت می کنم. ضرورت دارد دولت و مجلس با تعامل و هم افزایی سعی کنند باری از دوش این قشر شریف و نجیب بردارند.

نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی در پایان این دیدار با اشاره به رتبه لرستان در شاخص های آموزشی گفت : علی رغم وجود دانش آموزان با استعداد و معلمان فرهیخته در لرستان متاسفانه وضعیت استان از حیث شاخص های آموزشی نگران کننده است؛لذا شایسته است نسبت به این افت تحصیلی حساسیت ویژه ای داشته باشید و ان شاالله شاهد برطرف شدن این مساله و ارتقای رتبه استان باشیم؛ از جنابعالی دعوت می کنم که مجددا به لرستان سفر کنید و مشکلات را از نزدیک مشاهده فرمایید.

در پایان این دیدار دکتر حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش با بیان اینکه از تمام ظرفیت این وزارتخانه برای مرتفع کردن مشکلات آموزش وپرورش لرستان استفاده خواهیم کرد،اظهارداشت: بصورت ویژه مسائل لرستان را پیگیری خواهم کرد و از زمانی که برای خدمت به جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان از مجلس رای اعتماد گرفته ام همواره سعی کرده ام نگاه ویژه ای به استان هایی داشته باشم که شاخص های آنان پایین تر از سایر استان هاست؛ان شاالله در اولین فرصتی که شرایط بهداشتی کمی مساعدتر شود خدمت مردم عزیز و مهمان نواز لرستان خواهم رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.