×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 28 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دکتر فرهاد زیویار افزود : یک خلأ وجود دارد که پروژه ها به نهایت سرانجام برسد و این خلأ اگر رفع نشود استان های کمتر توسعه یافته همچنان دست به گریبان مشکلات خواهند بود .

وی تحول در نظام مدیریت را تمرکز زدایی عنوان کرد و گفت: پیگیری مشکلات و رفت آمد آنان به مرکز باعث شده است وقت مدیران تلف شود و اگر این تمرکز زدایی صورت بگیرد امورات تسریع خواهد شد و مردم اثر گذاری را زودتر مشاهده خواهند کرد .

استاندار خواستار اعطای اختیارات ویژه به استانداران شد و گفت: شایسته است این مهم سرلوحه دولت باشد تا تکمیل کننده گام‌های اول خود در استان ها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر نگوییم ظرفیت های لرستان بی نظیر است قطعا کم نظیر است اما متاسفانه این استان در جایگاه واقعی خود نیست و نیازمند تغییر است.

زیویار گفت:این تغییر امکان پذیر نیست مگر آنکه توجه دولت و در راس آن ریاست جمهوری و همراهی نخبگان و علما را در پی داشته باشد.

استاندار از مصوبات اثر گذار در سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: برادری دولت به لرستان ثابت شده است و در بحث سدها ، زیر ساخت ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام مصوبات خوبی صورت گرفت که البته تحقق آن مستلزم ادامه این نگاه از سوی دولت است و نباید لرستان از این نگاه مغفول بماند .

وی وزیر کشور را اصلی ترین وزیر حامی استان ها عنوان کرد و گفت : انتظارات مردم از وزیر کشور بیش از سایرین است و پیگیری های مستمر ایشان نیز بیانگر این واقعیت است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.