×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 2 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

با حضور زیویار استاندار لرستان ، عبداللهی معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ، حجت الاسلام والمسلمین سرلک امام جمعه الیگودرز ، حسن پور رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان، رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، غفوری مدیرکل نوسازی مدارس ، مادر و همسر زنده یاد جلالی ، فلاح پوری ذیحساب نوسازی مدارس ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی و جمع کثیری از مسئولین استانی ، مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد عباس جلالی مارنانی به بهره برداری رسید .

در این مراسم ، زیویار استاندار لرستان که برای بازدید از مناطق محروم شهرستان الیگودرز به این شهرستان عزیمت کرده بود بدلیل اهمیت موضوع و تکریم از خیرین ارجمند مدرسه ساز در این آیین ویژه شرکت کرد ، و در ضمن سخنان خود اظهار داشت : هر کار خیری موجب باقیات و صالحات می شود و چه کاری ارزشمند تر از قدم گذاشتن در مسیر علم آموزی و تعلم که باقیات صالحات آن مداوم و متواتر است .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سرلک ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز و بالاخص خانواده زنده یاد جلالی ، خاطر نشان کرد : در پیشگاه خداوند متعال هیچ عملی از علم آموزی بالاتر نیست ، در فرهنگ قرآن و روایات ائمه معصومین ، علم آموزی اهمیت فراوانی دارد و در هر جامعه ای بزرگترین سرمایه ها ، سرمایه های انسانی و استعدادهای علمی هستند .

وی در ادامه افزود : توفیقی که خداوند نصیب مرحوم جلالی مارنانی کرده است هم دنیوی و هم اخرویست و صدقه جاریه ای محسوب می شود که تا همیشه برای آن مرحوم محفوظ خواهد بود .

شایان ذکر است مدرسه زنده یاد عباس جلالی مارنانی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با زیربنایی بالغ بر هزار و ۲۰۰ متر مربع با مشارکت خانواده آن فقید سعید احداث گردیده است .

نوسازی مدارس لرستان بعنوان متولی احداث مراکز آموزشی ، هم اکنون ۲۰ واحد آموزشی در قالب ۹۱ کلاس درس با زیربنای کلی ۱۵ هزار متر مربع را در شهرستان الیگودرز در دست ساخت دارد .

در پایان ضمن تقدیر از عوامل اجرایی ساخت این واحد آموزشی از زحمات مهندس علی شمس مسئول نمایندگی نوسازی مدارس در شهرستان های ازنا و الیگودرز که به کسوت بازنشستگی نائل شده است با اهدا لوح سپاس قدر دانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.