×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 23 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

سید مصطفی هاشمی اظهار کرد: سالهاست در استانها حضور دارم و مشکلات لرستان را از نزدیک دیدم که خواسته این استان در حد ابتدایی است که در همین مسأله ابتدای استان لرستان محرم است و به استان پرداخت نشده و از طرف آیت الله ریسی به مردم لرستان قول میدهم که در ماه های ابتدایی دولت ایشان اتفاقاتی را خواهید دید که متفاوت از دولت تدبیر و امید باشد .
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید دولتی بوده که اراده ای برای کار نداشته و به فکر پر کردن جیب های خود بوده افزود: با بررسی اجمالی میزان سرمایه وزرای دولت مستقر متوجه خواهند شد که خیلی از وزرا و مدیران ارشد و میانی این دولت بیش از ۳۳ سال در مصنب بوده آند و صاحب میلیارد ها تومان سرمایه از طریق رانت شده اند و حق و حقوق مردم را ضایع کردند .
هاشمی بیان کرد :مردم ما با نگرانی شرایط را پیش میبرند و به آینده امید دارند که شرایط در دولت آینده تغییر پیدا کند .
معاون امور استان ها در ستاد جنبش مردمی آیت الله رئیسی گفت :ایت الله رئیسی در انتخابات قلبی ورود پیدا کرده و قرار نیست به نفع کسی کنار برود
هاشمی افزود : آیت الله رئیسی بیان داشته که حاظر نیستم کسی بابت انتخابات من هزینه انجام بدهد و آخرت خود را فدای دنیای خود بکند.

آیت الله رئیسی از بین افراد کاندیدا شده برای ریاست جمهوری با برنامه ترین هستند

وی افزود: آیت الله رئیسی از بین افراد کاندیدا شده برای ریاست جمهوری با برنامه ترین هستند و برای چند ماه آینده برنامه هایشان را خواهید دید که در جامعه کاملا ملموس هست
هاشمی تصریح کرد : حزب ها و جریان های سیاسی که برای آگاهی مردم هستند فقط در دوره انتخابات فعال هستند و بعد از انتخابات جمع می شوند که این بزرگترین معضل می باشد .
هاشمی به وظعیت نابسامان اشتغال اشاره کرد و گفت :در دولت گذشته افراد تحصیل کرده هستند که بخاطر نداشتن رانت فرصتی برای اشتغال نداشتند و در این مدت تحمل و صبوری کردند .
وی بیان کرد: انتظار نداشته باشید یک کاندید در طول دو هفته برنامه های عقلانی برای کشور داشته باشد و در طول ادوار گذشته برنده انتخابات بر اساس شعار بوده است و آگاهی وجود نداشته است .

سمیرا حسن زاده

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.