×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 23 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به گزارش اقتدار لرستان، سید شمس الدین حسینی با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ شیوه‌نامه طرح کهاب، این منطقه اقدام به سرعت‌بخشی اجرای طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) درجایگاه های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کرده است.

حسینی افزود: انتشار بخارات بنزین از جایگاه‌های عرضه سوخت یکی از مهم‌ترین عوامل آلودگی هوا بوده و زیان اقتصادی از منظر اتلاف سوخت به کشور تحمیل می‌کند، بنابراین کنترل و جلوگیری از تبخیر بنزین اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

دراین جلسه  که نماینده دادستان استان، معاون عمرانی فرمانداری خرم آباد، نماینده اداره محیط زیست و مسئول آزمایشگاه، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، ،معاون بازرگانی، خدمات فنی‌مهندسی و همچنین اچ‌اس‌ای منطقه حضور داشتند،نماینده دادستان از مهمانان این جلسه،  بر اجرای سریع طرح کهاب در جایگاه های این استان  با توجه به گازهای خطرناک منتشره از بنزین در هوا تاکید نمود و گفت:در صورت عدم اجرای به موقع این طرح توسط جایگاه داران با گزارشی که از سوی اداره محیط زیست به دادگاه ارائه می شود در اسرع وقت برخورد قانونی خواهد شد.

اسدیان رئیس اچ‌اس‌ای منطقه ضمن تشریح کلی مزایا و موانع اجرای این طرح و انجام تکالیف مرتبط با قانون هوای پاک، از آمادگی کارشناسان این شرکت جهت همکاری با متصدیان جایگاه‌های عرضه سوخت برای تسریع این طرح در جایگاه‌های منطقه خبر داد.

در ادامه جلسه، نماینده جایگاه داران خرم آباد‌ به بیان مشکلات این طرح پرداخته و مدیر و رؤسای واحدهای منطقه لرستان، رهنمودهای لازم را در خصوص اجرای این طرح ارائه کردند.

انتهای پیام /

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.