×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سوال مردم لرستان این است که چرا زمانی هم که دولت متمول و ثروتمند بود اتفاق مثبتی برای لرستان نیفتاد ؟این نقد نه فقط به همین دولت بلکه به دولت های قبل نیز وارد است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:زمانی که ثروت افسانه ای در دستان دولت ها بود هیچ کاری انجام ندادند، نتیجه آن شد که مقام اول فلاکت به لرستان رسید و الان نیز می گویند کفگیر به ته دیگ خورده است.

محمودوند افزود: اجحاف و ستم دولت ها در حق مردم لرستان سبب شده است که امروز بنده در مقابل جوانان شهر و دیارم که با بیکاری، فقر و فلاکت دست و پنجه نرم می کنند شرمسار باشم.

نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی با بیان اینکه در گرفتن حق مردم هیچ ملاحظه ای نخواهم داشت عنوان کرد: با احدی رودربایستی ندارم و هرآنچه که لازم باشد از زبان بنده به عنوان نماینده مردم گرانقدر گفته شود، ان شاالله شجاعانه گفته خواهد شد.

وی خطاب به مسئولان اظهار داشت: هم اکنون نیز کاری فوق العاده از شما نمی خواهیم،خداوند همه چیز به لرستان داده است، منابع طبیعی و آب که رکن رکین توسعه است. از ۱۰ سال پیش گفته ایم که ما حق آبه خود را می خواهیم، فقط حق طبیعی و خدادادی ما را به تاراج نبرید.

دکتر محمودوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دفتر ارتباط مردمی در طول چهار سال آتی با بهره گیری از کارشناسان متعهد و متخصص خدمتگزار مردم عزیز خواهد بود تاکید کرد: خواسته های مردم عزیز را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و کلیه مسئولان موظف به همکاری با این دفتر هستند و ضرورت دارد در اسرع وقت به نامه های ارسالی از جانب این دفتر پاسخ دهند و مجدانه پیگیر دغدغه های مردم باشند.

وی همچنین با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در جامعه تصریح کرد:در راستای پیگیری مطالبات مادران و خواهران گرانمایه، بخش بانوان دفتر را نیز راه اندازی کردیم تا این عزیزان بتوانند به راحتی با دفتر ارتباط بگیرند.

لازم به توضیح است با توجه به شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این مراسم در فضای مجازی صورت نگرفت؛ صرفا جمع محدودی از دلسوزان شهرمان بزرگوارانه و خودجوش و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم حضور یافتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.