×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 4 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

عبدالمجید کشوری با حضور در جمع تعدادی از مسئولین و استاتید دانشگاههای استان ، از همه فعالان دانشگاهی برای اجرای طرح های علمی و پژوهش محور در حوزه های مختلف زندانبانی دعوت کرد .
وی گفت : امروز اجرای برنامه های مهم اصلاحی و تربیتی نظیر راه اندازی کلینیک های مشاوره و روان درمانی ، برنامه های ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر ، درمانهای نگهدارنده و برنامه های حوزه اشتغال ، حاصل ورود مباحث دانش محور به زندانبانی اسلامی است .
عضو شورای قضایی استان با بیان اینکه سخن اهالی دانشگاه در جامعه بسیار مورد وثوق است خاطرنشان کرد : این رویکرد در دستگاه قضا نیز وجود دارد که تحلیل داده های جرم شناسی و ارائه یک آنالیز و تفسیر منطبق بر واقعیات اجتماعی می تواند اجرای برنامه های نوین قضایی را با سرعت بیشتری به جلو هدایت کند .
مدیرکل زندان های لرستان اضافه کرد : زندان بعنوان یک جامعه کوچک اما بسیار متنوع به لحاظ ساختارهای مختلف اجتماعی فرصت مناسبی برای علاقه مندان به کار پژوهشی و تحقیقاتی است تا از این طریق به بررسی علل و چرایی وقوع جرم بپردازند .
وی تأکید کرد : در زندان ها می شود به داده هایی دست یافت که در صورت کار علمی بر روی آنها بعنوان یک مبنا برای برخی مباحث حوزه جرم و امنیت مورد استفاده قرار گیرند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.