×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 28 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رضا حسن زاده

بهرام ستاری با اشاره به اینکه در انتصابات جوانگرایی را مورد توجه قرار داده ایم افزود: در انتصابات فرماندارها دو فرماندار غیر بومی هستند و قطعا بقیه فرماندارها بومی خواهند بود.

معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد :در بحث انتصابات، استانداری اختیار دارد که ۵ درصد کل انتصابات استان را غیر انتخاب نماید
وی تصریح کرد :در بحث دستور عمل انتصابات باید شرایط عمومی، شرایط تخصصی و شرایط همراه با سیاست های دولت در نظر گرفته بشود.
وی اظهار کرد : در انتصابات همواره بحث مدرک ،سوابق و رزومه کاری مورد توجه بوده است .

ستاری گفت: مدیران تا زمانی که در مسند کار هستند اگه ترک فعل کند قانون گریزی کرده و تخلف انجام داد است.

معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ناهنجاری های اجتماعی رنج آور است افزود: خیلی از این ناهنجاری ها به گذشته برمیگردد و معتادان مجاهر و افرادی که سرپناهی ندارند نگهداری می شوند .

ستاری با اشاره به اینکه ۴۰ نقطه آسیب پذیر ‌وجود دارد گفت: در ۷ نقطه بازدید به عمل آمده و اگر مدیری محدوده جغرافیای خود را نشناسد نمی تواند تصمیم و برنامه داشته باشد.

وی گفت : در بحث امنیت ضمن داشتن امنیت متاسفانه احساس نا امنیت داریم و این خورده جرایم هستند که احساس نا امنی به وجود آورده اند که باید پای کار بیاییم و احساس امن بودن را تقویت کنیم و رسانه ها در این باب باید همراه ما باشند.

معاونت سیاسی،امنیتی اجتماعی استانداری لرستان افزود : وقتی امنیت پایدار شد ‌ و سرمایه گذار امنیت داشت باشد برای سرمایه گذاری در استان استقبال می کند و می تواند استان را به سمت توسعه پیش ببریم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.