×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 2 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سمیرا حسن زاده


نبی الله شمسی فر بیان کرد: روز زن و مادر یک تقابل فرهنگی بین دنیای اسلام و غرب است و حضور زنان در جامعه اسلامی از ظهور اسلام تاکنون با ایفای نقش تاثیر گذار و اساسی بانوانی چون حضرت خدیجه کبری(س) و حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) در تبیین و تثبیت حکومت اسلامی در جامعه همواره پررنگ و ماندگار بوده است ولی متاسفانه دنیای غرب با استفاده از ابزارهای گوناگون رسانه ای و صرفا بر اساس ادعا و هیاهو و ابزار قرار دادن آزادی زنان ، گوش دنیا را کر کرده اما با بررسی و تحقیق در واقعیت ها و پیچ و خم های جامعه غرب ، ولنگاری و از هم گسیختگی جامعه و خانواده واضح و مبرهن بوده و با خوراک های رسانه ای و تبلیغاتی و فضا سازی های کاذب واقعیات و باطن جامعه را جور دیگری جلوه داده و منتشر می کنند.

وی ادامه داد: اما در فرهنگ اسلامی، نقش زن در جامعه از صدر اسلام تاکنون ،بر جامعه بشری بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است اما به علت کم توجهی، مورد بی مهری قرار گرفته و آنگونه که باید و شاید در این حوزه تبیین و تبلیغ نشده است.

شمسی فر تصریح کرد: امروزه بیش از گذشته شاهد فعالیت ارزشمند بانوان در همه عرصه‌ها هستیم که با حضور در جایگاه واقعی خود می‌توانند توانمندی‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: امروزه در عرصه های مختلف مدیریتی، عملیاتی، اجرایی و …. در سطح وزارتخانه، ارگانها و سازمانها، زنان نقش مدیریتی پر رنگی بر عهده دارند. و نقش زنان به خوبی در جامعه اسلامی تبیین، عملیاتی و واقعی شده است.

شمسی فر گفت: در مجموعه مخابرات لرستان نیز از حضور زنان در عرصه های مختلف مدیریتی به بهترین نحو استفاده شده و نتایج خوبی گرفته ایم و به عینه ثابت شده اگر به آنان میدان داده شود به خوبی نقش خود را به منصه ظهور می رسانند.

وی ادامه داد: بانوان شاغل در مخابرات، هم‌پای سایر همکاران این صنعت عظیم زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و نتیجه این زحمات و فداکاری‌ها خدمت‌گذاری خوب این حوزه به مردم استان و بویژه در زمان کرونا است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: در زمان کرونا، بعد از کادر درمان، مخابرات دومین دستگاه تاثیرگذار و نقش آفرین بوده است که تاکنون هم توانسته است در حوزه آموزش، تحول، گسترش، دولت الکترونیک و… با وجود تمامی کم و کاستی ها و… به خوبی از عهده وظایف برآید.

شمسی فر تصریح کرد: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از زیرساخت های اساسی توسعه است و نقش آن انکار ناپذیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.