×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر


حشمت‌الله امان‌الهی اظهار داشت: حوزه ورزش و جوانان استان لرستان بیش‌از ۵۶۰ برنامه را در حوزه‌های همگانی، قهرمانی، فرهنگی و جوانان برای ایام دهه فجر تدارک دیده‌است.
وی با بیان اینکه چهار پروژه ورزشی امسال در لرستان افتتاح می‌شود، افزود: سه پروژه زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی دهه فجر در شهرستان‌های بروجرد، خرم‌آباد و الشتر با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و احتمالاً دو پروژه دیگر نیز به این آمار افزوده می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: ۵۴ پروژه ورزشی در دست کار اداره‌کل ورزش و جوانان این استان بوده که برخی از این پروژه‌ها نیمه‌کاره و یا در حال ساخت است.
حضور جامعه ورزش و جوانان استان در آیین عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای خرم آباد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی
همزمان با سراسر کشور درایام‌الله دهه مبارک فجر،صبح حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان به اتفاق تعدادی از قهرمانان،ورزشکاران، جوانان و روسای هیئت های ورزشی استان به مناسبت چهل و سومین سالگرد طلیعه فجر پیروزی با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس ،مزار شهدا را غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند.
شرکت کنندگان در این آئین، ضمن قرائت فاتحه و نثار صلوات به ارواح طیبه شهدا و امام راحل با آرمان های شهدا و رهبرکبیر انقلاب و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تجدید میثاق کرده و بر ادامه راه شهیدان و خدمتگزاری به ملت شریف ایران تاکید کردند.
در این مراسم معنوی معاونین اداره کل مسئولین ستادی و دیگر کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند.

جشنواره فرهنگی ،ورزشی بومی محلی
در روستای کله هو

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر ،جشنواره فرهنگی – ورزشی بومی محلی به میزبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چگنی و با همکاری اداره ورزش و جوانان (هیات روستایی و عشایری )در روستای کلهو از توابع بخش شاهیوند به منظور بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار گردید.
در این جشنواره که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، مهندس ترابی نژاد فرماندار شهرستان ، حجت السلام و المسلمین حاج آقا حافظی امام جمعه ، مدیر جهاد کشاورزی مهندس نامداری ،معاون شهرستان مهندس قاسمی ،رکرک رئیس اداره ورزش و جوانان ،روسا و کارشناسان ادارات شهرستانی( پایگاه مقاومت بسیج ) روسا و کارشناسان مدیریت و مرکز جهاد کشاورزی شاهیوند و اهالی محترم روستای کلهو بر گزار گردید.
مسابقات فرهنگی و ورزشی در دو بخش برادران و خواهران، نمایش صنایع دستی ، توزیع واکسن رایگان طیور بومی ( اداره دامپزشکی) ، پخت نان محلی و آش محلی سبب شور و نشاط ایجاد همدلی گردید.
برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید. در ادامه سخنرانان مراسم حاج آقا موسوی، حاج آقا حافظی و مهندس ترابی نژاد ، همگی در بیاناتی با مقایسه استقلال و اقتدار حال حاضر جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب و نقش انقلاب در کارهای زیربنایی مانند جاده ، آب آشامیدنی سالم، برق و … و اشاره به رشد و شکوفایی در همه زمینه ها بر حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی در مقابل استعمار گران تأکید نمودند .
پس از برگزاری مسابقات ورزشی به نفرات برتر به شرح ذیل
۱- تیم دال پلان براداران در رده سنی بزرگسالان ۳ نفر
۲- تیم طناب کشی براداران در رده سنی بزرگسالان۴نفر
۳-تیم طناب کشی بانوان در رده سنی بزرگسالان ۴ نفر
۴- طناب زنی بانوان در رده سنی نوجوانان ۴ نفر
۵- دو همگانی برادران در رده سنی نوجوانان ۲ نفر
لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا گردید.
همچنین به برادران و خواهرانی که در برپایی این جشن همکاری داشتند به تعداد ۸ نفر هدیه نقدی اهدا گردید.
به قید قرعه به تعداد ۲۴ نفر از کودکان هدایای اهدا گردید‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.