×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

این مقام مسئول اظهار داشت : تأمین امنیت جامعه مهمترین اولویت سازمانی است فلذا نگهداری ایمن و استاندارد از زندانیان یک امر ضروری محسوب می شود .
وی ضمن اشاره به لزوم ارتقای مداوم سطح امنیتی زندانها در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد : اجرای دقیق طرحهای طبقه بندی در زندانها مستلزم فراهم شدن زیرساختهای خاص خود است که پروژه های عمرانی در دست اقدام زندانهای استان در همین راستا قرار دارند .
عضو شورای قضایی استان تصریح کرد : علاوه بر پروژه ملی زندان الیگودرز ، طرحهایی در زندانهای درود و مرکزی خرم آباد در حال اجرا می باشند که با بهره برداری از این پروژه ها ، شاهد بهبود وضعیت زندانها خواهیم بود .
کشوری اضافه کرد : زندانبانی یک کار سخت و طاقت فرساست لذا برای تاب آوری در این محیط و ارائه خدمات مطلوب شاهد یک کار جهادی و ایثارگرانه از سوی همکاران هستیم .
وی ابراز امیدواری کرد روند کنونی با تلاش بیشتر در سال جاری تداوم پیدا کند .
مدیرکل زندان های لرستان در بخش دیگری از سخنان خود ، اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان را نیز مورد اشاره قرار داد و بیان داشت : با توکل برخداوند متعال و کار جهادی همکاران ؛ تا این لحظه توانسته ایم شعار ” ماکرونا را شکست می دهیم ” را عملی نماییم .
وی در عین حال یادآور شد : با توجه به وضعیت جدید پیش آمده و اوج گیری مجدد فعالیت این ویروس در جامعه ، لازم است کووید ۱۹ را همچنان یک خطر بالقوه تلقی کرد و همه تدابیر دفاعی را در برابر آن بکار گرفت .
کشوری در ادامه ضمن اشاره به انواع مؤلفه های امنیتی در زندانها افزود : این مؤلفه ها در حوزه های مختلفی نظیر سلامت ، درمان ، حفاظت فیزیکی ، وضعیت قضایی و مددکاری پرونده ها و … قابل تقسیم هستند که توجه به اجرای آنها می تواند سلامت زندانیان را تضمین نماید .
وی همچنین ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی و آغاز هفته قوه قضائیه ، بر لزوم برگزاری مطلوب برنامه های این هفته تأکید کرد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.