×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

وی افزود:۳۰ سال گذشته است اما هیچ یک از آن طرح هایی را که حضرت آقا دستورشان را صادر کردند اجرا نشده است؛اگر دستور حضرت آقا مهم نیست پس کدام مقام بلندپایه باید به داد مردم لرستان برسد.

محمودوند خاطر نشان کرد: همشهریان و هم استانی‌های نجیب من از خصوصی سازی رنج می‌برند. چند کارخانه مهم و مادر پیش از انقلاب،نه بعد از انقلاب، در لرستان تاسیس شد اما هیچ کدام از آنها دائر نیست و همه تعطیل هستند.
کارخانه هایی که کارگران نجیب لرستانی از طریق آن ها امرار معاش می کردند و نان حلال بر سر سفره خانواده خود می بردند.

نمایندهمردم شریف خرم آباد و چگنی در ادامه افزود: من به عنوان نماینده ملت ایران اعلام می‌کنم مردم مظلوم مخصوصا جوانان لرستان کمرشان از بیکاری مفرط خم شده است و دسته دسته در حال مهاجرت از دیار خود هستند.
جوانانی که شیعه آقا امیرالمومنین(ع)، مدافع سرسخت نظام و مایه اقتدار جمهوری اسلامی هستند و چه در دفاع مقدس چه بعد از آن در نبرد با تکفیری ها و سلفی ها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند؛بیکاری و مهاجرت مظلومانه جوانان لرستانی شایسته نیست.
لذا ضرورت دارد که دولت محترم گامی جدی برای احیای صنعت و کارخانجات لرستان بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد:نمایندگان محترم امروز که وزیر خارجه در مجلس حضور داشتند و بحث تشکیل معاونت ویژه اقتصادی وزارت خارجه مطرح شد دقت لازم را نداشتند؛
ورود وزارت خارجه به حوزه تجارت،صادرات و اقتصاد سمی مهلک است و به گسترش بوروکراسی اداری و موازی کاری اقتصادی دامن می زند و مسیر را برای برخی سوء استفاده ها هموار می کند و نهایتا به تضعیف وزارت اقتصاد می انجامد و اشتباه بزرگی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.