×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 23 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به گزارش اقتدار لرستان به نقل از  ایرنا، یحیی عیدی بیرانوند روز چهارشنبه در جمع اعضای شورای شهر بروجرد افزود: شهرداری بروجرد یک دستگاه خدمات رسان شهری ورشکسته بود که اکنون با همراهی خوب اعضای شورای شهر به ثبات اقتصادی رسیده است.

وی بیان کرد: اجرای طرح نهضت ملی آسفالت، تکمیل طرح های عمرانی مانند پروژه توسعه تپه شهدا(چغا) به عنوان یک مجتمع تفریحی و توسعه فضای سبز و پارک‌های سطح شهر از جمله اقداماتی بوده که با همدلی شورای شهر و شهرداری در بروجرد انجام شده است.

شهردار بروجرد افزود: در سه سال گذشته با خرید ماشین آلات خدمات شهری، ساماندهی دستفروشان و تشکیل کمیسیون کشف فساد در شهرداری بروجرد تحولات مهمی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال اموال شهرداری بروجرد که در سال های گذشته توسط برخی افراد تصرف شده بود، پس گرفته شد.

شهردار بروجرد یادآور شد: همچنین چهار قطعه زمین که متعلق به شهرداری بود و برای آن هم پروانه ساخت صادر شده با همکاری اعضای شورای شهر به مالکیت شهرداری برگشت.

شهردار بروجرد گفت: در راستای مبارزه با فساد مالی در شهرداری بروجرد پاداش در نظر گرفتیم که نیم درصد قیمت ارزش آن ملک به کسی که این مسائل را افشا کند خواهد رسید که به همین دلیل این طرح با موفقیت اجرا شد.

عیدی بیرانوند افزود: نگاه مردم به شهرداری بروجرد تغییر کرده و اگرچه مردم عوارض پرداخت می‌کنند اما این کار را با خوشحالی انجام می‌دهند و رضایت کامل دارند.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان و استان وجود دارد که مغفول مانده و پول بیت المال هدر رفته است، مانند آموزش و پرورش که مدارس رها شده فراوان دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها به عنوان مراکز تولید، اشتغال و فرهنگسرا استفاده کرد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود که کمیسیون ماده پنج به فرماندار ویژه شهرشتان تفویض اختیار کند تا شهرداری بتواند برنامه‌های لازم را با سرعت اجرا کند.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذار با ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه در بروجرد آماده سرمایه‌گذاری شد که پرونده آن ۲ سال در کمیسیون ماده پنج معطل و سرمایه‌گذار از ادامه راه پشیمان و منصرف شد و این نوع برخوردها به ضرر مردم و شهر بروجرد است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.