×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 4 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سمیرا حسن زاده

وی با ارزشمند خواندن هدایت انسان ها از مسیر اشتباه خاطرنشان کرد : نتیجه اقداماتی که در زندان ها در حال انجام است ، یک جامعه ی سالم و کم آسیب خواهد بود .

فرماندار خرم آباد اظهار داشت : از آنجاکه انسان ذاتا مجرم نبوده و دلایل مختلفی در بروز جرم مؤثر است لذا می توان برای کاهش اعمال مجرمانه با بهره گیری از ظرفیت های موجود اقدامات پیشگیرانه ای را عملیاتی کرد .

زندانبان در نظام زندانبانی اسلامی ؛ خود را مکلف به اصلاح و تربیت زندانیان می داند .


مدیرکل زندان های لرستان به تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته در زندان های استان پرداخت و گفت : نظام زندانبانی امروز که محصول انقلاب اسلامی است از مشخصه های ویژه ای برخوردار بوده که مهمترین رکن آن بر اقدامات اصلاحی و تربیتی استوار شده است .

وی با بیان اینکه فرآیند تبدیل شدن زندان به آموزشگاه نیکی ها که پس از دستور مقام معظم رهبری آغاز شد ، یک حرکت نوین ، علمی و انسانیست که نظیری برای آن در دیگر نظام های قضایی دنیا نمی توان یافت .

کشوری بیان داشت : در نظام زندانبانی امروز کشور ؛ نه تنها زندانی مهم است بلکه خانواده ی او نیز بسیار مورد تأکید قرار دارد و فرآیند اصلاحی ، تربیتی و حمایتی چه در زندان و چه در سطح جامعه در حال اجرا و پیگیری است .

این مقام مسئول ادامه داد : بهره گیری هدفمند از ظرفیتهای موجود از یک سو و خلق ظرفیتهای جدید از طرف دیگر سبب شده شاهد تغییرات بسیار اساسی در حوزه های مختلف زندان های استان باشیم که بنوعی رضایتمندی مخاطب ما را نیز بهمراه داشته است .

در این دیدار که جمعی از مسئولین زندان های استان نیز حضور داشتند ؛ عضو شورای قضایی استان با بیان اینکه دولت امروز یک دولت انقلابی و عدالت محور است ؛ انتظار می رود با حمایت از برنامه های اصولی سازمان ، مقدمات ارتقاء بیش از پیش امنیت جامعه و بازگشت شرافتمندانه زندانیان را فراهم سازد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.