وی افزود : برگردان مرکز ۲۰۲۰ نشان از سخت کوشی و جسارت کاری منابع انسانی سازمان دارد و سرمایه انسانی مخابرات منطقه لرستان بسیار ارزشمند و بسیار قوی است .
قاسمی ضمن تشکر از زحمات کارکنان حوزه تجاری مخابرات منطقه لرستان گفت : از پاسخگویان عزیز مرکز ۲۰۲۰ انتظار دارم در محل جدید ؛ با نگرشی نو و با انگیزه ای دو چندان پاسخگوی مردم شریف و نجیب استان های لرستان و کهکیلویه باشند .
وی با بیان اینکه اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه لرستان به صورت ۲۴ ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به تعداد ۲۹۳ هزار تماس و به صورت میانگین روزی ۳۸۵۰ تماس پاسخ داده اند.
مدیر مخابرات منطقه لرستان ، زمان صف انتظارِ مشترک با مرکز ۲۰۲۰ مخابرات را به صورت میانگین و در شرایط عادی از ده ثانیه تا سه دقیقه اعلام و ذکرکرد: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتورها نسبت به گذشته کاهش یافته است.
قاسمی خاطرنشان کرد: درصورت نبود مشکلات سخت افزاری و عدم نیاز به اقدامات زمان بر در خصوص رفع مشکل مشترک، مدت زمان پاسخگویی به مشتریان یک تا سه دقیقه است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان ، یادآورشد: در حال حاضر تعداد ۷۵ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است .
https://eghtedarelorestan.ir/?p=12028