×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

 

به گزارش اقتدار لرستان ،سردار حسین سلامی در کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید استان لرستان افزود : صبر خانواده های شهدا  عنصر اصلی ترویج روح شهادت در جامع ما می باشد .

وی با اشاره به اینکه معامله بزرگی که پدران ، مادران ، همسران و فرزندان شهدا با خدا کرده اند زیباترین معامله است تصریح کرد : شهدا به لقای الهی رسیدند و از زندگی دنیا چشم پوشیدن تا حیات ابدی پیدا کنند و نفس و جان خویش را فدای اسلام کردند تا اسلام سربلند باقی بمانند و دشمنان و کفار نتوانند بر سرنوشت مسلمانان تسلط پیدا کنند.

سردار سلامی با توجه به اینکه شهادت هرگز کهنه ، کم تاثیر و فراموش نمی شود اظهار کرد: خداوند حیات ملکوتی به شهدا بخشیده است و خانواده شهدا کار بزرگ تر و عظیم تر کرده اند چون شهدا جان خویش را فدا کردند و خانواده ها جان جان خود را فدا کرده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد : چقدر اخلاص می خواهد که یک نفر گوهر خویش را برای عظمت اسلام فدا کند که صبر این خانواده بزرگتر از شهادت است

سردار سلامی گفت : ما تکلیفی در این دنیا نداریم  جز اینکه احکام الهی و حقوق الهی را در سرزمین جاری کنیم و شهدا  قدرت ایمان را در مقابل سلاح به نمایش گذاشتند .

وی با اشاره به اینکه جوانان رشیدی که در مقابل صف آرایی قدرت های شیطانی ایستادند یک داستان واقعی است که هرگز تاریخ ندیده است اظهار کرد :تاریخ چنین شکوهی از پیروزی ، تجلی ایمان ، عشق و عمل عاشورایی ندیده و نخواهد  دید.

سردار سلامی افزود : این جریان ادامه دارد و حریت و شخصیت و پیشرفت استقلال و آزادی و…  مدیون خون پاک شهیدان است و خیابان ها به این دلیل پر طراوت است.

وی ادامه داد : این حماسه ها باید با این کنگره ها و یادواره ها جاودان بماند و در میان نسل جدید جاری بماند و اسلام نشان داده است که دشمنان اسلام نمی توانند درخشش نور اسلام را ببینند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در مورد لرستان و مفاخر این دیار و مردمان این سرزمین زیباترین ، جذاب ترین و کامل ترین توصیف از شخصیت مردمان استان بود است گفت: واقعیت همین است و بنده ذیل فرمایشات پیشوا بزرگ انقلاب است که تشابه و تناقض بین طبیعت ، سرزمین و مردمان آن برقرار است .

وی ادامه داد :  اینجا سرزمین کوه های بلند و استوار است ، سرزمین آبشارهای ذلال و دریاچه های روشن و دشت های خرم استد که دقیقا این صفات برای مردمان لرستان است و مردمان این استان تجسم همین فضیلت ها و عظمت ها و درخشش ها است.

سردار سلامی افزود :  مردمان غیور، غیرت مند لرستان تجلی غیرت ابوالفضلی است ،مردمانی با وفا و فداکار است و نسیم غیرت و وفاداری و جوانمردی علمدار کربلا در لرستان جاری است .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد :حقیقت جاری در مردمان لرستان که احساس برانگیز است و  مردمانی با صداقت ، با اخلاص ، صاف ، ساده و مردمانی حماسه ،دلاوری و از جان گذشتگی دارد که طبیعی است چنان مردمی شایسته توصیف و تحسین نایب امام زمان است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.