×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

به گزارش اقتدار لرستان ، داریوش بارانی بیرانوند در یکصد و چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر خرم‌آباد در سال جدید که شامگاه_ یکشنبه نوزدهم فروردین_ در ساختمان شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد بعد از حدود ۸ ماه کاری با صرف اعتباری حدود ۱۳۰ میلیارد تا پایان کار در تاریخ ۲۵ فروردین ماه به مناسبت عید سعید فطر، با حضور سردار عابد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء و خانواده‌های معظم شهدای جاویدالاثر افتتاح می‌شود.

شهردار خرم‌آباد گفت: به برکت خون شهدا پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر تاکنون یک فرآیند مثبت و بدون چالش را طی کرده و بهره‌برداری از آن نقش به سزایی در کاهش بار ترافیکی منطقه خواهد داشت.

شهردار خرم آباد ضمن قدردانی از همکاری و همدلی شورای شهر خرم‌آباد با مجموعه شهرداری، افزود: تمام انتقادها و گله مندی‌هایی که برای پیشبرد اهداف شورا و شهرداری بوده و جز لاینفک و لازمه توسعه شهری هستند خوشبختانه در بستر گفتمان حل شده‌اند.

بارانی بیرانوند افزود: با همفکری شورای شهر و شهرداری یک برنامه جسورانه و در شأن و منزلت مردم برای سال ۱۴۰۳ در حوزه مالی و عملیاتی تدوین شده که امید است بخشی از عقب ماندگی‌های استان در حوزه عمران و زیباسازی شهر را جبران نمایند.

داریوش بارانی بیرانوند در پایان گفت: تیم اجرایی تقاطع غیر هم سطح شهدای جاویدالاثر از اتمام کار برای کلنگ زنی تقاطع غیر هم سطح امام رضا (ع) به ورودی مسکن مهر اعزام می‌شوند و عملیات اجرایی این پروژه نیز همزمان با اتمام پروژه قبلی توسط قرارگاه خاتم الانبیا آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.