×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتدار لرستان ، وحید والیزاد مرادی افزود: فرماندار دورود عضو خانواده ورزش و دارای روح پهلوانیست و به همکاری با ایشان بسیار خوشبین هستیم.

وی تصریح کرد : از آن جایی که استان لرستان جزء استان های جوان کشور و شهرستان دورود جزء شهرستان های جوان استان است می بایست همکاری بیشتری بین اداره کل ورزش و جوانان لرستان با مجموعه مدیریت این شهرستان صورت گیرد.

والیزاده مرادی بیان کرد:  ان شالله بزودی شاهد جلسه ای با حضور هیات های شهرستان دورود، فرماندار و مسئولین ورزش و جوانان لرستان خواهیم بود تا مشکلات ورزش شهرستان را به شکل کاملا ویژه تری رصد کنیم

از هیچ‌ تلاشی برای پیشبرد برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان دورود فروگذار نخواهیم بود

 موسوی فرماندار دورود نیز گفت: سالیان سال است که با آقای والیزاده مرادی و خانواده محترم ایشان رابطه داشته ام و لیاقت ایشان را به مراتب بالاتر از این سمت میدانیم. هر جایی که نیاز به همکاری ما برای پیشبرد برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان دورود باشد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی افزود: دورود در رشته های مختلفی از جمله کشتی و تکواندو قهرمانان شاخصی دارد و در صورت نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان میتواند قهرمانان بیشتری به جامعه ورزش کشور معرفی کند. با توجه به ظرفیت فوق برنامه‌ این شهرستان در رشته تکواندو نیاز به راه اندازی خانه تخصصی تکواندو به شدت احساس میشود. علاوه بر این راه اندازی یک خانه کشتی خوب که همه مناطق این شهر را پوشش دهد لازم است. استعدادهای خوبی در رشته فوتبال داریم که باید برنامه ریزی ویژه برای این رشته صورت گیرد.

وی بیان کرد: ما آمادگی داریم که با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان میزبان مسابقات مهم ملی و بین المللی باشیم. و متاسفم برای مسئولانی که به راحتی از کنار زورخانه شهر دورود گذشته اند، رونق گرفتن ورزش زورخانه ای در این شهرستان از مطالبات اصلی جامعه ورزش دورود است.

انتهای پیام /

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.