×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سمیرا حسن زاده


عبدالمجید کشوری ، مهمان ویژه ی ضیافت افطار مددجویان این مرکز در سومین شب از ماه مبارک رمضان بود .
وی در محفل انس با قرآن این مرکز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مهمانی خدا اظهار داشت : برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ندامتگاه ها و با حضور مددجویان مصداق کار عمیق فرهنگی است .
مدیرکل زندان های لرستان گفت : مهمترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش ؛ در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی ها و مشکلاتی است که در طول زندگی با آن مواجه می گردیم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سرراه ما برداشته شده است .
وی اضافه کرد : در زندگی که پر است از انبوهی از سختی ها و تنگناها و در اضطرابی که بسیاری از مردم را نابود می کند ، دل با یاد خدا آرامش می گیرد . از این رو سزاوار است که دشواری های درونی خود را به ذکر خداوند چاره کنیم و چه ذکری بالاتر از تلاوت قرآن وجود دارد .
کشوری ضمن استقبال از برگزاری محافل قرآنی در زندان ها خاطرنشان کرد :توجه کردن به قرآن و معانی آن ، از تأکیدات بزرگان بوده چرا که اگر به معانی آیات توجه عمیق داشته باشیم می توانیم در مسیر سعادتمندی قرار بگیریم .
وی تأکید کرد : اگر قرآن را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهیم به وضوح شاهد جاری شدن برکات آن در زندگی خواهیم بود .
عضو شورای قضایی استان ادامه داد : اگر در حوزه زندان ها اتفاقات فرهنگی و اصلاحی خوبی رخ داده بواسطه تمسک به قرآن و اجرای برنامه های قرآنی بوده است .
این مقام مسئول ضمن تقدیر از تلا ش های همکاران در بسط فرهنگ قرآنی؛ تأکید کرد : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که شاهد رخدادهای قرآنی و معنوی بیشماری در زندان های کشور هستیم که حاصل آن بازگشت سعادتمندانه بسیاری از زندانیان به زندگی بوده است .
همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرم آباد نیز در سخنانی برگزاری برنامه های قرآنی و عقیدتی فراوان در زندان های استان را شایسته ی تقدیر ارزیابی کرد .
حجت الاسلام علی نیا با بیان اینکه اگر می خواهید خدا با شما سخن بگوید، زیاد قرآن بخوانید ، تصریح کرد : این ویژگی به طور کامل، تنها برای قرآن مجید باقی مانده است و هیچ کتاب آسمانی دیگر، چنین جایگاهی ندارد .
وی افزود : رسیدن انسان به کمال مطلوب و کمال شایسته و راه رسیدن به کمال از راه مستقیم از ثمرات و نتایج هدایت قرآن است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرم آباد گفت : قرآن کریم کتاب هدایت و کامل ترین و عالی ترین دستور برای سیر به سوی خداست پس انس با این کتاب بهترین مسیر خوشبختی است .
گفتنی است در این برنامه ، تعدادی از قاریان برجسته ی استان به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند و از تعدادی از مددجویان نیز با اهداء جوایزی تقدیر شد .
اقامه ی نماز جماعت ، صرف افطار و گفت و شنود صمیمی مدیرکل زندان های استان با مددجویان کانون از دیگر برنامه های سومین شب از اولین رمضان قرن جدید بود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.