×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جشنواره « همنا» دی ماه امسال با مشارکت سمن ها در استان برگزار می شود

به گزارش اقتدار لرستان ؛ سید آرش قیاسیان  در  نشست با دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان که در سالن  اجتماعات این اداره کل در خصوص مسائل مربوط به حوزه جوانان برگزار شده بود ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج  ، اظهار کرد: آنچه امروز به عنوان دستاوردهای ایران اسلامی وجود دارد و به آن می بالیم مرهون تفکر بسیجی به عنوان تفکری تعاون محور است.

وی افزود: نمود فعالیت های بسیجیان را در دوران دفاع مقدس و بحران هایی مانند سیل می بینیم .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در ادامه ضمن تسلیت به خاطر جان باختن پنج کوهنورد در ارتفاعات اشترانکوه و درگذشت شادروان سهیلی از پیشکسوتان ورزش باستانی استان ، تصریح کرد:  امیدواریم در صحنه  ورزش  استان شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم و اتفاقات خوبی مانند قهرمانی اخیر تیم کشتی جوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور رقم خورد.

قیاسیان با بیان  اینکه دبیران سمن‌ها نسبت به رویکردی که دارند اهتمام بورزند، خاطر نشان کرد: همچنین دبیران سمن ها  در ستاد های ساماندهی امور جوانان حضور فعال داشته  و با فرمانداران  همیار و مطالبه گر باشند.

وی ادامه داد:  انتظار داریم دبیران سمن ها اداره کل ورزش وجوانان استان را به عنوان یک مرجع که همفکر سمن ها است و همچنین  یک مشاور و همکار ببینند.
قیاسیان  با تاکید بر ضرورت شفاف سازی در عملکرد سمن ها خواستار تلاش بیشتر سمن ها در تحقق برنامه ها با توجه به ابلاغ اعتبارات شد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  از برگزاری همایش «همنا»  طی دی ماه امسال در استان خبر داد و گفت: این همایش  یکی از  مهمترین فعالیت هایی است  که  در جهت ارتقا دانش و آگاهی بخشی سمن ها با دستور وزارت انجام می شود.

وی  بیان کرد: امیدواریم  با مساعدت معاونت جوانان  اداره کل  شاهد برگزاری یک همایش پرشور جهت دانش افزایی سمن ها باشیم .

قیاسیان با بیان اینکه حوزه های مختلفی در بحث  جوانان وجود دارد که  سمن ها باید در راستای فعالیت هایشان آنها را  اولویت بندی کنند،  تاکید کرد:   تلاش می کنیم با همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی و کمک دولت و مردم در  جهت کم کردن مشکلات جوانان گام‌های اساسی برداریم.

شایان ذکر است؛  در این نشست رحیم دلفان معاونت امور جوانان اداره کل و رضا داوری رئیس ورزش و جوانان خرم آباد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.