×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 

 

 

 

 

به گزارش اقتدار لرستان به نقل از ایرنا ،احسان یاوری در حاشیه تجمع ضد صهیونیستی مردم خرم آباد و محکومیت جنایات اسراییل در نوار غزه بیان کرد: اقدامات رژیم اسراییل بر اساس کنوانسیون های بین المللی، مصداق بارز جنایات جنگی و از نظر انسانی، بحث اخلاقی و وجدان آگاه همه ملت های مسلمان و آزاده دنیا، محکوم است.

وی اظهار داشت: آنهایی که دغدغه حقوق بشر را دارند باید قاطعانه در مقابل این اقدامات وحشیانه بایستند در غیر اینصورت ادعاهای آنها در خصوص حمایت از حقوق بشر پوچ و توخالی است و این سکوت نهادهای حقوق بشری به هیچ وجه قابل قبول نیست.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: به طور قطع ظلمی که در حق مردم مظلوم فلسطین اتفاق افتاده است چهره منافقانه حامیان دروغین حقوق بشر را برای دنیا آشکار خواهد کرد و وجدان های آگاه و دانای دنیا این ظلم و جنایت را خواهند دید.

یاوری تاکید کرد: جان های بیدار شده و ملت های آزاده در برابر این اقدامات وحشیانه قیام خواهند کرد و قیام ملت های آزاده، نابودی استکبار جهانی به خصوص اسراییل جنایتکار را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی نباید در مقابل این ظلم ها سکوت کنند افزود: باید هر کمکی به این رژیم کودک کش قطع و نباید نفت و اقلام آن تامین شود بنابراین چنانچه کشورهای اسلامی در تامین نیازمندی های این رژیم منحوس اقدام کنند دستشان به خون کودکان غزه آلوده است.

یاوری گفت: کشورهای اسلامی باید هرچه سریعتر همکاری ها را قطع کنند و در مقابل این اقدامات جنایتکارانه موضع بگیرند چراکه اتحاد آنها نابودی این رژیم غاصب را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.