×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فاطمه مهرابی


لرستان در سالروز شهادت بی بی ۲ عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با سیاه پوش کردن خیابان ها ، کوچه ها و معابر و سردرب منازل به عزای فاطمی نشست.

مردم مومن و ولایتمدار لرستان همچون گذشته با دلی آکنده از مهر دخت نبی مکرم اسلام و اهل بیت طاهرش با حسنین (ع) و زینب کبری (س) هم ناله و به سوگ نشستند.

امروز فضای شهر های لرستان و ۳۱ استان کشور با قدوم مبارک شهدای گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) متقارن و معطر به عطر و بوی آلاله های فاطمی شده است.

فاطمیه امسال در لرستان تنها سیاه پوش کردن کوچه ها ، میدان ها ، بلوارها ، سردرب منازل و عزاداری و سینه زنی در مساجد ، حسینیه ها و برپایی روضه های خانگی و موکب ها در سطح استان نبود، هرچند نسبت به گذشته عاشقانه تر و پرنگ تر شده بود، اما با عطر و بوی شهدا متفاوت و روح معنویت و ایثار و شهادت را یک بار دیگر در آسمان لرستان دمید.

گویی شهادت در بین مردم ایران زمین و به ویژه مردم شهید پرور لرستان با ولایت گره خورده و این شهدا هستند که اجازه نمی دهند شور و عشق به شهادت و پایداری و پایبندی به ولایت که میراث حضرت زهرا(س) است کمرنگ شود و هرجا غفلتی پیش آید ، شهدا هستند که چون امداد غیبی الهی ، خود به یاری می شتابند تا مسیری که سال ها پیش گشودند ، یادآوری شود.

به قلم :فاطمه مهرابی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.