×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرماندار سلسله در این مراسم با اشاره به اهمیت و نقش رسانه ها در توسعه همه جانبه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:نقش اثر بخش رسانه در آسیب شناسی و تبیین مسائل ، مشکلات و ظرفیت های جامعه برکسی پوشیده نیست و بدون شک وجود رسانه و افراد رسانه ای توانمند و عالم در این حوزه می تواند جامعه را تا رسیدن به اعتلا پشتیبانی کند.

میلاد شرفی در ادامه گریزی هم به اقدامات انجام گرفته تو سط دولت سیزدهم در سلسله اشاره کرد و افزود :اجرای طرح موفق مردمی سازی سه شنبه های مسجدی ، پیشرفت قابل توجه تونل اسپژه ، تکمیل چهارخطه الشتر فیروزآباد پیشرفت ۷۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب و بویژه احصا ء بیش از ۴۰۰ مشکل و مسله در روستاها برگزاری انتخابات حداکثری و سالم ، و کسب رتبه برتر کشوری فرمانداری سلسله در توسعه روستایی را تنها بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در سلسله است که می بایست به اطلاع عموم برسد.


فرماندارسلسله اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت و رزومه ارزشمند آقای اکبری.، رسانه در سلسله به جایگاه مطلوب خود برسد

علی حسینی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان لرستان نیز در این مراسم خانه مطبوعات را یک ظرفیت قانونی و تاثیر گذار برای توسعه لرستان برشمرد و افزود: خانه مطبوعات تمام توان خود را برای کمک به توسعه لرستان بکار بسته تا با ابزار های رسانه ای دولت را برای خدمت در لرستان یاری کند.

رضا میرزایی مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان نیز ضمن اظهار خرسندی از انتخاب آقای اکبری گفت :با عنایت به سوابق و توانایی های ایشان با نظر قاطع هیئت مدیره خانه مطبوعات بعنوان مسول خانه در سلسله منصوب شده و با شناختی که از توانایی های آقای اکبری داریم می‌توان شاهد تحولات خوبی در حوزه رسانه باشیم.

سوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله نیز از رسانه بعنوان موتور محرکه جامعه در جهت پویایی و حرکت پیشرونده یاد نمود و اظهار داشت: قطعا جوامع پویا از رسانه پویا، فعال و با بصیرتی برخوردار هستند که فارغ از هر حب و بغض و نگرش سیاسی به فکر توسعه هستند.
وی با مثبت ارزیابی کردن روند رشد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله در همه حوزه ها از پشتیبانی و همراهی امام جمعه ، فرماندار و فعالان فرهنگی هنری رسانه ای قدردانی نمود.

لازم به ذکر است ، فیروز اکبری دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات با سابقه ۲۰ ساله در حوزه رسانه های شنیداری، دیداری و مکتوب ،صاحب امتیاز و مدیر مسولی هفته نامه دیدبان غرب را برعهده دارد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.