×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سمیرا حسن زاده مقدم

به گزارش اقتدار لرستان ،محمد فتحی بیرانوند در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما افزود :هر روز از هفته پژوهش را به یک نام خاص نامگذاری کرده ایم و یک روز آن تحت عنوان هنر ،رسانه و جهاد تبیین می باشد .

وی با اشاره به اینکه چند طرح که توجیه پذیری اقتصادی و اجتماعی بالایی دارند را آماده کرده ایم ادامه داد : این طرح ها در حوزه بازیافت مواد ،گردشگری ،حمل و نقل و بافت های فرسوده می باشند .

فتحی بیرانوند با توجه به اینکه مرکز پژوهش بستر ساز هست و در بحث‌های اجرایی ورود پیدا نمی‌کند گفت : افرادی که مراجعه می‌کنند و توانایی دارند می‌توان پروژه را به آنها واگذار کنیم .

دبیر کمیسیون توسعه عمران طرح‌ریزی و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر خرم آباد افزود : مرکز مطالعات و پژوهش با شعار مدیریت نوین شهری با پژوهش و تبلور شهری پا در این عرصه گذاشته است و بر این باور است که این رویکرد سنتی بر پروژه‌ها که بیش از این حاکم بوده در سطح پروژه‌ها، نگاه و رویکرد را عوض کنیم و نگاه نوین نسبت به پروژه های شهری داشته باشیم .

وی بیان کرد : دستگاه‌های اجرایی اگر ساز و کار خوبی برای استفاده از این نتایج بدست بیاورند حتماً می‌توانند در کیفیت اجرای پروژه ها ،کاهش هزینه ،جلوگیری از تباه شدن منابع ، پایین آمدن ریسک اجرای پروژه‌ها و تضمین موفقیت پروژه موثر باشند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.