×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتدار لرستان به نقل از پایگاه خبری سفیرلرستان سردار “#عبدالرضا_عابد” در آیین افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح شهدای جاوید‌الاثرخرم آباد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جاوید الاثر اظهار کرد:فرزندان ملت در قرارگاه خاتم الانبیا در شرایطی که دشمنان فکر می‌کردند با تحریم می‌توانند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند و کشور را بن بست برسانند،اما در هر پروژه‌ای در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کردند،با موفقیت در راستای رفع مشکلات مردم سربلندبیرون آمدند.

وی به شعار سال اشاره کرد و افزود:قرارگاه خاتم الانبیا با شعار ما می‌توانیم در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم ،حرکت میکند و مفتخر است در حوزه انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی و تمام حوزه‌ها با پیروزی و موفقیت فعالیت‌ها را به پایان برساند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت:این قرارگاه تاکنون ۶۲ سد که بزرگترین آنها سد کرخه می‌باشد را در کشور احداث کرده که ۲۷ میلیارد لیتر آب پشت آن قرار گرفته و میلیون‌ها هکتار زمین را به آبی تبدیل کرده است.

وی افزود: این قرارگاه هزاران کیلومتر آزادراه ،راه آهن و ۳۳۰ کیلومتر، مترو در عمق ۱۵۰ متری در ۹ استان در کلان شهرها احداث و با ایجاد ۱۵ متر آی سی تی بیشترین ارتباطات را در کشور اجرا و در حوزه خام فروشی بسیاری از معادن را ایجاد کرده است.

سردار عابد با ابراز خوشحالی از موفقیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا در به سرانجام رساندن پروژه‌ها،یادآور شد:این قرارگاه با مشارکت مردم و در جهت رفع مشکلات ، با ظرفیت هزار پیمانکار ، ۱۵۰ هزار نفر را به کار گرفته و  این فعالیت‌ها و اقدام‌ها به طور قطع موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان این‌که لرستان در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب و حتی پیش از آن در میدان ایثارگری و شهادت‌طلبی پیشگام بوده‌ ، گفت:دشمن در دفاع مقدس از رزم و رشادتهای فرزندان و رزمندگان لرستان در تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) ، ترس داشت و امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.