×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سمیرا حسن زاده مقدم

افشین خورشید وند افزود : ۲۵ سال است در شهر صنعتی تهران ، اصفهان و سمنان در حال فعالیت صنعتی هستم و به عیناً مشاهده کرده ام که مردمان شهر صنعتی در رفاه زندگی میکنند اما مردمان شهر ما به شهر های دیگه برای کار مهاجرت کرده اند .

فعال حوزه صنعت بیان کرد : سرمایه گذار باید از امکانات دولت حمایت بشود و بتواند رغبت داشته باشد اما در استان ما زمین و تسهیلات کم بهره برای سرمایه گذار وجود ندارد .

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان ما خیلی ضعیف هستند بیان کرد : اگر به یاری خدا رای بیاورم و نماینده بشوم مجمع نمایندگانی تشکیل می دهیم که قوی باشند و در کنار آن یک استاندار قوی را انتخاب می کنیم .

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های خرم آباد و چگنی با اشاره به اینکه استاندار در حد و قواره استاندار ویژه نیست و اقدام خوبی در استان ما رخ نداده است افزود : داشته های ما به باد رفته است از جمله چرم و پوست ، پوشاک ، کشت و صنعت و … به بهانه خصوصی سازی خصوصی خاری کردند.

وی با اشاره به اینکه باید مطالبه گری کنیم و حق دادنی نیست و باید برای گرفتن حق تلاش و کوشش کنیم افزود : نمایندگان ما بلاتکلیف هستند و ما به خود، گل خودی میزنیم و زمانی که نمایندگان ما بر علیه هم می نویسند و همدیگر را بی کفایت میداند چطور مردم به آنها اطمینان می کنند .

خورشید وند ادامه داد :مردم لرستان خسته شده اند و زنان و مادران دلواپس بچه های شوتی سوار خود هستند که سالم به منزل برسند .

وی تصریح کرد : باید صنعت گرانی را در استان بیاوریم که در استان انقلاب به پا کنند و همچنین زیرساخت ها را ریل گذار کنیم و بخش صنعت را فعال نمایم .

وی افزود : مردم ما از نظر روانی پرخاشگر و افسرده شدند و امیدی به آینده ندارند و ادامه تحصیل و ورزش کردن در استان ما به شغل تبدیل شده است زیرا در استان صنعتی برای اشتغال وجود ندارد .

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های خرم آباد و چگنی باید مهارت در کنار آموزش و پرورش باشد تصریح کرد : منزلت آموزش و پرورش و معلم را پایین نیاورید تا معلم با دل و جان به دانش آموزان مهارت بدهند و معلمی که دغدغه این را داشته باشد که آیا دو ماه دیگر مدیر یا معاون هست چطور می تواند بچه ما را تربیت کند .

وی اطهار کرد : در حوزه آب ،حق آبه لرستان مورد تضعیف قرار گرفته و سهم ما از منابع آبی ۱۳ هزار متر مکعب زیر ۲۵ درصد است و مدیران نالایق نتوانستند حق ما را بگیرند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.