×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سمیرا حسن زاده مقدم

به گزارش اقتدار لرستان ، بهمن سپهوند افزود: تز اصلی دشمن دیگر بحث نظامی نیست و جنگ شناختی تفکرات و اندیشه‌ها است و خطر تحریف فراتر از تحریم است.

سپهوند با اشاره به اینکه دشمن تحریم اقتصادی و جنگ فرهنگی داشته و سعی در ایجاد جنگ نیابتی داشته است عنوان کرد : نظام در مقابل این اقدامات دشمن راهبرد و برنامه داشته است و علی رغم اقدامات دشمن ،راهبردهای نظام جمهوری اسلامی پیروز بوده است .

وی تصریح کرد :هدف دشمن فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بوده است که به این هدف نرسیدند و جمهوری اسلامی مثلث سه ضلعی دشمن را شکست داده است و دشمنی ما غربی‌ها بوده است که در راس ضلع غربی آمریکای ها بوده است .

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت : مهمترین موضوع در کشور ما امروز بحث انتخابات است، انتخاباتی که برای ما در بعد داخلی ، منطقه‌ای و فرامطقه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

سپهوند تصریح کرد: به خاطر اهمیت خاص انتخابات در کشور دشمن به هر نحوی می‌خواهد جلوی انتخابات و مشارکت عظیم و قدرتمند مردم را بگیرند.

وی عنوان کرد :نظام و مقام عظمای ولایت چهار راهبرد را اشاره نمود که راهبرد اول مشارکت حداکثری مردم بوده است چون انقلاب ما انقلاب مردمی است .

وی افزود : مردم هرگاه در عرصه‌های مختلف سیاسی مانند انتخابات ، دفاع و امنیت حضور چشمگیر داشته‌اند توطئه و برنامه دشمنان خنثی شده است.

انتهای پیام /

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.