×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتدار لرستان ،محمد علی رستمی با اشاره به اینکه احساس وظیفه کردم که وارد این عرصه شوم و وابسته به هیچ گروه و جناح و حزبی نیستم، اظهار کرد: بنده فرا جناحی، فرا گروهی و قومی ورود کرده‌ام و معتقد هستم نماینده خوب در سطح ملی خودش را نشان می‌دهد.

وی شعار خود را مطالبه‌گری، روشنگری و آینده نگری مطرح کرد و افزود: من اولین نامزد انتخاباتی بودم که همایش بانوان را برگزار کردم و قول می‌دهم در صورت راه یابی به مجلس همچنان این ستاد فعال باشد و از مشورت و ظرفیت آنها استفاده کنم.
رستمی یکی از اهداف و برنامه‌های خود را احیا کارگاه‌های غیر فعال در شهرک صنعتی عنوان کرد و گفت: حدود ۱۰۰ واحد غیر فعال در شهرک‌های صنعتی داریم که با احیا آنها می‌توان ۶ هزار شغل ایجاد کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی خاطر نشان کرد: من اگر به مجلس راه پیدا کنم لیست دارایی‌های خود را اعلام می‌کنم، من به لحاظ مالی مشکلی ندارم و سرمایه‌ام همه حاصل تلاش شخصی است چون حقوق بگیر دولت نبوده‌ام.

وی ادامه داد : من خودم را نماینده‌ ایران می‌دانم و هر کس که دیدگاه مثبتی داشته باشد دست او را می‌بوسم، قطعا از نمایندگان و مدیران موفق در دیگر استان‌ها هم الگو برداری خواهم کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی گفت: هر چند مسئولان از کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری صحبت می‌کنند اما من معتقد هستم که این آمار صحت ندارد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.