×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سمیرا حسن زاده

به گزارش اقتدار لرستان ، محمد فتحی بیرانوند گفت : خوشبختانه مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان مدیری با تجربه در عرصه ورزش می‌باشد که در ادوار گذشته متصدی هیئت‌های مختلف بوده و توانایی و شناخت لازم در این عرصه را دارد .

وی افزود خانواده شنا علیرغم همه محدودیت‌های سال‌های گذشته و دوران کرونا که ضربه بدی به پیکره این خانواده زده شد و افرادی که برای قهرمانی تلاش کردند به دلیل نبودن بستر برای تمرین، کار خود را به انجام نرساندند و یک نسل از قهرمانان ما سوختند.

رئیس هیئت شنا ، شیرجه و واترپلوی استان لرستان افزود : ما در واقع به معنای واقعی این محدودیت را به فرصت تبدیل کردیم و دوره‌های آموزشی و داوری برگزار نمودیم و توانستیم رتبه دوم در این مهم را در کل استان‌های کشور کسب نمایم .

وی با اشاره به اینکه وضعیت موجود یک وضعیت قابل قبول است بیان کرد : ۵ دوره مسابقه لیگ استانی در شهرستان‌های مختلف برگزار کردیم که با شور و هیجان ویژه‌ای برگزار گردید.

فتحی بیرانوند عنوان کرد : ۱۴ مدرسه شنا در استان تاسیس کردیم که کار اساسی و پایه‌ای برای آیندگان شنا است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان لرستان تصریح کرد : همچنین یک دوره شنای آب‌های آزاد با میزبانی استان لرستان در شهرستان خرم آباد برگزار گردید .

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات هیئت شنا نبود فضای تمرینی مناسب برای قهرمانان می‌باشد افزود: هیئت شنا استان وابسته به تجهیزات و تاسیسات برای تمرین می‌باشد و با این شرایط توانستیم در آینده میزبان اردوی شنا در بروجرد هستیم .

وی بیان کرد : طرح مرکز استعدادیابی غرب کشور را در استان لرستان اجرا خواهیم کرد و همچنین در مرداد ماه میزبان شنای آب‌های آزاد منطقه ای در استان هستیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.