×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتدار لرستان ، امین حق نظری با اشاره به عملکرد سازمان بهزیستی در بخش اشتغال افزود : این سازمان رتبه اول اشتغال از لحاظ بهترین عملکرد دربین شهرستانهای استان لرستان و جذب ۱۵ میلیارد تومان از ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را داشته است .

وی تصریح کرد : لازم به ذکر است از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی که باقیمانده و جذب نشده ، مبلغ یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان از آن مربوط به بانک مهر ایرانیان بوده که در کل شهرستانهای استان بدلیل کمبود اعتبار بیشتر از ۹۰درصد از منابع تخصیص یافته به بهزیستی استان لرستان به احدی پرداخت نشده که دلفان نیز از این قائده مستثنی نبوده است.

حق نظری بیان کرد : تکمیل برش اشتغال شهرستان در سامانه رصد اشتغال با ۱۰۲درصد پیشرفت روبرو بوده است .

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان دلفان به وضعیت مسکن مددجویان اشاره کرد و ادامه داد :پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت و ساز به مددجویان پرداخت شده است.
وی گفت : پرداخت ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در سال جاری پرداخت شده است .

حق نظری به غربالگری بینایی و غربالگری اضطراب اشاره نمود و افزود : برش غربالگری بینایی در اواسط آذر ماه با غربال ۹ هزار و ۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ سال و اتمام برش ۳۰۰ نفری غربالگری اضطراب در اوایل شهریور ماه بصورت کامل انجام شده است .

وی بیان کرد :در بخش مناسب سازی، رتبه دوم مناسب سازی شهرستان دلفان و مناسب سازی ادارات برق و فنی و حرفه ای و ساختمان جدید اداره گاز و ۷ مرکز از ۹ مرکز مثبت زندگی شهرستان دلفان بصورت کامل صورت گرفته است .

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان دلفان به مشارکت‌های مردمی اشاره نمود و افزود : تکمیل برش ۴ میلیارد تومانی مشارکت‌های مردمی(نقدی و غیرنقدی) شهرستان دلفان با جذب ۱۰۰ درصد صورت گرفته است .

حق نظری تصریح کرد : از نظر ورزشی نیز با توجه اینکه ریاست اداره بعنوان رئیس هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان شهرستان دلفان منصوب گردیده، در سال آینده تشکیل تیم های ورزشی مخصوص این قشر از مددجویان را خواهیم داشت.

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان دلفان ادامه داد: همچنین تیم فوتسال کارکنان اداره بهزیستی شهرستان دلفان در سال جاری در جام ادارات سطح شهرستان دلفان مقام اول و در جام ادارات بهزیستی کل استان لرستان مقام سوم را کسب نموده است.

وی به افتتاح مراکز زیر در شهرستان دلفان در سال جاری اشاره کرد :

۱.افتتاح یک مرکز کاهش آسیب(سرپناه شبانه شلتر) در شهرستان دلفان.
۲. افتتاح یک کمپ ترک اعتیاد آقایان در شهرستان دلفان.
۳.افتتاح کمپ ترک اعتیاد بانوان تا یکماه آینده بعنوان دومین شهرستان دارنده کمپ بانوان بعد از بروجرد .
۴.افتتاح یک مرکز شبانه روزی نگهداری از معلولین اعصاب و روان تا کمتر از یکماه آینده.
۵. نامگذاری خیابانی بنام معلولین درسطح شهرستان دلفان برای اولین بار در تاریخ استان لرستان.

انتهای پیام /

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.