×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر


به گزارش اقتدار لرستان به نقل از ایسنا، حشمت‌اله معتمدی اظهار کرد: ما در سازمان فنی و حرفه‌ای واحد مشاوره و هدایت شغلی داریم که در هر شهرستان یک کارشناس در این واحد فعالیت دارد و سالی یک بار بین کارشناسان در سراسر کشور مسابقاتی برگزار می‌شود که امسال توانستیم مقام ششم را در مشاوره و هدایت داشتیم.

وی با اشاره به آموزش نزدیک به ۳۹ هزار نفر توسط فنی و حرفه‌ای لرستان، بیان کرد: از این افراد ۲۶۰۰ نفر به صورت رندوم انتخاب شدند که ۶۲۵ نفر به اشتغال پایدار دست پیدا کردند و ۲۴ درصد اشتغال پایدار داشتیم.

معتمدی با اشاره به اینکه هدف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش حرفه و افزایش و ارتقاء مهارت است، افزود: ۴۰ درصد مراجعه کنندگان ما خودشان مشغول کار هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان تصریح کرد: بالای ۵۰ درصد کارآموزان ما در مراکز دولتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند که دانشجویان در کنار درس باید اراده‌ای به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای داشته باشند که بتوانیم بهترین خروجی را بگیریم.

وی با اشاره به دریافت هشت میلیارد تومان اعتبار برای به روز رسانی تجهیزات در دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان بیان کرد: هم چنین چهار میلیارد تومان نیز اعتبارات ملی دریافت کردیم که جمعاً در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان برای تجهیز تمام کارگاه‌های استان هزینه شده است.

معتمدی تأکید کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار دو گلخانه با جدیدترین متدهای روز در شهرهای خرم‌آباد و کوهدشت نیز افتتاح کردیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.